Cégünkről

I. A Z.I.B. Consulting Kft. jogállása

  1. A Társaság megalakulásának időpontja: 1995.
  2. A Társaság székhelye: 1024 Budapest, Keleti Károly u. 26.
  3. A Társaság cégbejegyzési száma: Cg. 01-09-464862
  4. A Társaság jegyzett tőkéje: 48.500.000,- Ft
  5. A Társaság adószáma: 12087178-2-41
  6. A Társaság könyvvizsgálója:
    Activum Plusz Könyvvizsgáló, Adótanácsadó és Könyvelő Iroda Kft
    Hídvégi Eliza okleveles könyvvizsgáló
    Székhely: 1025 Budapest, Zöldkő u. 15/d.

II. A Z.I.B. Consulting Kft üzletpolitikája

Az országos illetve területi nagyberuházások között kiemelt fontossággal, jelentőséggel bír az infrastrukturális (gáz, csatorna, közlekedési, hulladéklerakó, stb.) projektek megvalósítása.

Társaságunk több évtizedes tevékenysége alapján egyedülállóan széleskörű szakmai tapasztalattal rendelkezik elsősorban nyomvonalas infrastruktúra (közmű, közlekedés) fejlesztésekhez kapcsolódó terület-előkészítési tevékenység bonyolítása, koordinálása terén.

Cégünk magasan kvalifikált szakemberekből és alvállalkozókból olyan humán erőforrást biztosító bázist épített ki, amely minden esetben kiváló színvonalon biztosítja a megrendelők és a megbízók igényeinek teljeskörű kielégítését.

A Társaság vagyoni és pénzügyi helyzete stabil, minden üzleti évét pozitív mérlegszerinti eredménnyel zárta, fizetőképességét minden esetben külső forrás bevonása nélkül tartotta fenn.

Társaságunknak lejárt követelése, illetve kötelezettsége több évtizedes üzleti tevékenysége során soha nem keletkezett.

A Társaság a köztartozásait minden esetben, határidőben, a jogszabályi előírásoknak megfelelően, teljes mértékben megfizette, rendezte.

A Társaság szerződéses kötelezettségeinek minden esetben, határidőben és a magas szintű minőségi elvárásoknak megfelelően tett eleget.

III. A Z.I.B. Consulting Kft. eszközrendszere

Társaságunk a tevékenysége kifejtéséhez szükséges

  1. személyi feltételeket munkavállalók alkalmazásával, valamint állandó illetve eseti közreműködők, alvállalkozók - adott feladathoz kapcsolódó bevonásával -biztosítja.

    Alvállalkozóink: tervező irodák, ügyvédi irodák, ingatlan-értékbecslési szakértők valamint egyéb szakértői cégek.

    Szükség szerint vidéki kirendeltségeket, ügyfélszolgálatot működtetünk aktuális munkáink igényei szerint, elsősorban a közvetlen lakossági kapcsolattartás és tájékoztatás érdekében. (többek közt korábban: Gyálon, Ecseren, Polgáron, Hajdúböszörményben, Debrecenben, Nyíregyházán, Balatonföldváron, Becsehelyen.) A kirendeltségeken dolgozó szakemberek - az általános lakossági tájékoztatáson túlmenően – a beruházással közvetlenül érintett ingatlanok tulajdonosaival, használóival való személyes kapcsolattartást is ellátják.

  2. tárgyi feltételeket (informatika, számítás- és irodatechnika) magas színvonalon, a megrendelő, illetve megbízók igényei szerint biztosítja.

    A szoftvereinket egy külső szoftvergyártó céggel készíttettük, amely a változó illetve bővülő igények szerint folyamatosan fejlesztésre kerül. A Társaság tevékenységét teljeskörű ügyviteli szoftver segíti, amely az elvégzendő és elvégzett munkák műszaki és pénzügyi elvárásainak is megfelel.

    Elérhetőségeink ISDN, valamint IP alapú telefonvonalakon, telefaxon, munkatársak nevére szóló e-mail címein valamint telefonközpontra csatlakoztatott fix telepítésű GSM-vonalon történik.

    A partnereinkkel történő kapcsolattartást, a munkák során tartandó egyeztetéseket konferencia beszélgetésre, illetve prezentációra alkalmas külön tárgyalóterem segíti.